Tuesday, July 28, 2009

mok ak nok tubek

mok aku nok tubek,mok disebening hujan yang berderohon,mengukir seribu mimpi hak di malam.aku rindu pada pacat dan litoh,aku rindu pada ulat belucah dan buoh getoh,aku ingin bejeluak dengan seluk yang kutor,aku ingin main chor...biorlah ader yang mengayat mencari sain untok berderak,bio aku yang perambak,biolah ader yang mengakok mencari ubi curok,bio aku yang tembok mok.mok aku nok tubek,aku nok balik,aku tahu mok blibe brommm maroh,sebab aku tak mboh skuloh.aku nok cube cari diri aku pedeye aku sebenor,aku blajor jadi kubo jeluok,dok seke stabok bile aku tengok TB,sain dudok adalah budok HIV.mok aku serik doh,duduk dalam rumoh batu pintu besi,marilah mok ambik aku wak lari,juallah lembu kubo tuh,mari tebuh aku nih,wak tubek aku mok.mok aku nok balik,aku nok tubek,nok sujud nok cium tanganmu mokaku teringin nok tunggu beng,aku teringin nok wak pooh,aku nok sedekoh patehoh kubo ayoh.ambiklah aku wak tubek mok,aku kenal doh pedeye aku sebenornye mok,aku kenal doh pedeye kawan pedeye lawan,mok aku kenal doh tikor sejadoh,aku kenal doh mane paedoh hok mane bejadoh,aku takmboh hisap dadoh doh,rikok aku takmboh doh,aku gugurkan segala rindu pada kampung lamaku,pada gue,pada baroh,pada burung,biolah aku dudok dalam gok ayam,aku takmboh duduk dalam gok urang,mok kalo aku mati hadioh lah kat aku patehoh.

No comments:

Post a Comment