Monday, August 3, 2009

article yg dicuri

khas untuk kau.
"memang lah kau paling adil sekali kan.? kau tahu tunjuk itu suruh ini.kau tahu duduk dan bersilang kaki. kau tau cacimaki bila tak jadi.tapi kau tahu tak semua tu aku buat sendiri.?! kau tahu tak aku tenga sakit hati.?! kau tahu tak aku tengah buntu, rasa nak mati.! aku benci kau, sumpah. ikut kan hati, malas aku na kessah.tapi ni tanggungjawab aku.tanggungjawab kite sebenarnye kan, tapi sebab perangai kau macam babi, biar aku seorang yang buat. kau duduk dan arah lah lagi. esok kite tengok ape yang jadi.babi."

ak suke artikle ni n mendorg ak tuk mencuri [cut n paste] artikle ni dr blog kawn ak...
hurm
ni r suare hati beliau kot...
ha2
tp kalo renung2
rami org yg tau cakap aje...
n arah itu n ini...
tp nape die x wt sendiri?
die ad tangan n kaki cm kita gak an...
n kalo x pn tp still mampu kengkdg tu..

hurm ..
tu r manusia..
so...
ak harap dr sekarg n akn datang...
ak berupaya mengerakkn tangan n mulut same banyak...

n bg sape2 yg terase
o mulut er banyak....
renungkn lah...

coz sebenar er dikau dimaki oleh sakalian manusia secara zahir mahupun batin...

No comments:

Post a Comment